21 Mart 2014 Cuma

ÇOCUĞUMA NE ZAMAN ÖĞRETMELİYİM?


Çocuğumla NE ZAMAN ÇALIŞMALIYIM? sorusunun temel noktalarını anlattım. Fakat püf noktalarına gelelim…

             Olabildiğince belirlemiş olduğunuz saat dilimlerinde çalışmaya özen gösterin. Belli bir süre sonra çocuğunuz buna alışacaktır.


            Çalışma süresini çocuğunuza uygun olarak belirleyin. İplerin kopma noktasına yada davranış problemlerinin çıkmasına fırsat vermeden çalışmaya ara verebilir yada bitirebilirsiniz. Bunun için gittikçe uzayan sürelerde çalışma oturumları yapın. (Örn: İlk gün 15 dk, ikinci gün 20 dk, üçüncü gün 30 dk vb.)

  Çocuğunuzu çok zorlayacak çalışmaların sürelerini kısa tutun.  Başlangıçta kısa süreli ve sık   uygulayın. Sonra süreyi artırın.

Çocuğunuzun çalışmalarını kaydedin. Bu video çekimi olabilir yada çalışmalarınızı yazıp yanlarına kısa notlar düşebilirsiniz. Böylece ilerleyen haftalarda çocuğunuzun neleri öğrendiğini, ne kadar sürede öğrendiğini, nerelerde zorlandığını daha net görürsünüz.

Unutmayın HER ÇOCUK FARKLI GELİŞİR!...
   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder