Çocuğumla “NE ZAMAN ÇALIŞMALIYIM?” sorusunun temel noktalarını anlattım. Fakat püf noktalarına gelelim…
☺ Çalışma süresini çocuğunuza uygun olarak belirleyin. İplerin kopma noktasına yada davranış problemlerinin çıkmasına fırsat vermeden çalışmaya ara verebilir yada bitirebilirsiniz. Bunun için gittikçe uzayan sürelerde çalışma oturumları yapın. (Örn: İlk gün 15 dk, ikinci gün 20 dk, üçüncü gün 30 dk vb.)
☺Çocuğunuzun çalışmalarını kaydedin. Bu video çekimi olabilir yada çalışmalarınızı yazıp yanlarına kısa notlar düşebilirsiniz. Böylece ilerleyen haftalarda çocuğunuzun neleri öğrendiğini, ne kadar sürede öğrendiğini, nerelerde zorlandığını daha net görürsünüz.
Unutmayın HER ÇOCUK FARKLI GELİŞİR!...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder